Hola companys! em caso al 2009 i som de Manresa. Ens agradaria casar-nos a la platja i de pas fer el banquet allà mateix. Algú té alguna idea de llocs a on fer-ho? em pensat a Sitges o Vilanova pero no sabem referències de cap restaurant o hotel. Si algú poguès aportar el seu granet.... gràcies!!!! i bona sort a tothom!!!
hola Sandra , si vols valorar una nova oferta que ha sortit en quant a casaments a la platja , visita
aquesta web www.matarociutatmediterrania.com , et donen la oportunitat de casar-te en un vaixell
amb cerimonia civil , aperitiu i banquet i al final fer una travesia de anada i tornada Mataró - Barcelona durant les dues hores del ball .Ho he vist al l´ultim SaloBoda que s´ha celebrat a Mataró.
Autor: Assump i Quim (---.Red-79-152-41.staticIP.rima-tde.net) Data: 15-04-08 19:29
Nosaltres ja ens hem casat, al principi anàvem molt perduts per això i volem posar el nostre granet de sorra, per que uns altres o tingui més apamat, el nostre suggeriment es... http://www.hotelestela.com, a Sitges i a peu de platja, un espai ple de art i cultura val la pena tindreu en compte.
felicitats
Cònec una empresa d´events que us pot ajudar a preparar el casament. En un folleto he vist que poden organitzar casaments a les platges de Caldetes o Arenys.
L´empresa és www.bloomevents.es.
Autor: Marta (---.Red-88-17-35.dynamicIP.rima-tde.net) Data: 02-12-08 18:49
La millor opció que conec per casar-se a la platja és l'Hotel Mar Menuda de Tossa de Mar.
Feu una ullada a la seva pagina web: www.hotelmarmenuda.com
sandra va escriure:
>
> Hola companys! em caso al 2009 i som de Manresa. Ens
> agradaria casar-nos a la platja i de pas fer el banquet allà
> mateix. Algú té alguna idea de llocs a on fer-ho? em pensat a
> Sitges o Vilanova pero no sabem referències de cap restaurant
> o hotel. Si algú poguès aportar el seu granet.... gràcies!!!!
> i bona sort a tothom!!!